Hvem er vi?

Vi drømmer om at skabe rum for deltagelse, faglighed, trivsel og skoletilhør.

Vi har mange års skole- og erhvervserfaring.

Jeppe Almskou, inklusionsvejleder og læringsrumskonsulent

 

Jeppe har arbejdet som lærer i 10 år og har med sit virke som AKT- og inklusionsvejleder haft fokus på børns trivsel samt deltagelsesmuligheder i folkeskolen.

Jeppe er nysgerrig på de gode relationer i folkeskolen og autonomiskabende læringsmiljøer. Han er medskaber af metodikken Læringsrum2.0, som kombinerer rum, pædagogik, didaktik og trivsel. Han er optaget af at skabe en ramme, der giver eleverne autonomi og mulighed for at agere bære-, være- og læredygtigt.

 

Carsten Mølbeck, lærer og læringsrumskonsulent

Carsten har arbejdet 15 år i danske og internationale designvirksomheder. Han er uddannet lærer i 2008. Han har desuden en uddannelse i Rum og Designprocesser fra Det Kgl. Akademi.

Carsten er en innovativ lærer med en brændende passion for læring, udvikling og design. Han er medskaber af metodikken Læringsrum 2.0, som kombinerer rum, pædagogik, didaktik og trivsel. Han er optaget af at skabe en ramme, der giver eleverne autonomi og mulighed for at agere bære-, være- og læredygtigt.

Josefine Jack Eiby, lærer og læringsrumskonsulent

Josefine har arbejdet 14 år som lærer. Hun har udfoldet sig bredt og arbejdet med digital kreativitet, det elevcentrerede klasserum og inkluderende læringsmiljø. Hun har delt sine ideer på edu21 og startet Danmarks første online skole: Sofaskolen.

Josefine går i forreste række for at gøre op med plejer. Hun rykker gerne på vores traditionelle tilgang til stole, borde, bøger og elever. Alt sammen for at skabe en skole hvor flest mulige børn og voksne kan lide at være.

Kasper Holdt, AKT-lærer og læringsrumskonsulent